Neuroshima Nowy Jork

Kod EAN: 9788360525371
Minimalny wiek: lat
Liczba graczy: -
Czas gry: - min.
  Sugerowana cena detaliczna: 37.00 zł.

Oceń grę:

„Wszystko, co wiedziałeś o NY, to bajki. Pół Ameryki wie, że jesteśmy wielką, pieprzoną, odbudowaną metropolią. Że mamy prezydenta, prawo, konstytucję i inne pierdoły. Że jest tu armia, co chroni i służy. Odbudowane dzielnice czekające na pracowitych przybyszów. Że u nas nie wypatroszą cię za kolor skóry, wyznanie albo śmieszny akcent, bo zabrania tego konstytucja. Niektórzy nawet mówią, że tu nikomu nie przeszkadza, jak jesteś zmutowany, dopóki masz w sercu amerykański sen! I że tylko czekamy, aż Collins da zielone światło, żeby ruszyć do boju i rozpieprzyć Molocha w drobny mak.    No i tarabani się jeden z drugim przez pół kontynentu, wbija się do miasta i sru! Rzeczywistość przypieprza w niego z siłą tira wypakowanego cementem. Zanim wpakujemy się na Manhattan, daj sobie powiedzieć jedną ważną rzecz. Wszystko, co wydaje ci się, że wiesz o Nadgniłym Jabłku, to bzdury. Nie mówię tego dlatego, że mam cię za frajera, bo nie mam. Mówię to, bo bardzo nie lubię tracić kumpli, a w Nowym Jorku niewiedza zabija szybciej, niż działko Juggernauta.”Nowy Jork to 19. dodatek do gry fabularnej Neuroshima, a zarazem trzeci po Detroit i Miami nationbook rozwijający jedno z głównych miejsc w postapokaliptycznym świecie Neuroshimy. Sprawdź, jakim państwem jest Nowy Jork prezydenta Collinsa!   Poznaj dziesiątki ludzkich enklaw rozłożonych na gruzach megametropolii!   Stwórz nowych bohaterów z Nowego Jorku dzięki dodatkowym Profesjom i opcjom!   Odwiedź miasto i zgarnij nowe możliwości rozwoju swojej postaci!   Sięgnij do olbrzymiego zbioru pomysłów na przygody i kampanie!   Na 128 stronach dodatku znajdziesz między innymi:- gmach Stalowego Domu, czyli siedzibę Prezydenta i Sztabu Generalnego nowojorskiej armii – trzy departamenty policji ze wsparciem dla rozgrywających przygody postaciami policjantów – nowojorską armię i misje dla graczy na żołdzie Prezydenta – prawa i zasady prezydenckich enklaw wraz z profesją Przemytnika – ruch oporu, misje i Profesję dla bohaterów walczących o wolne miasto – kulisy władzy, konkurentów i sojuszników prezydenta Collinsa – dzielnice nowego, odbudowanego porządku i takie, które wciąż nie podniosły się z gruzów – Uniwersytet Columbia, samotną wyspę wiedzy w morzu barbarzyństwa – potężne gildie realizujące swą politykę w cieniu władzy Collinsa – śmiercionośne szczeliny – źródło skażenia i anomalii zmieniające życie w mieście w nieustanną walkę o przetrwanie – opis sztucznej inteligencji ALTAR i jej motywacji – sekrety nowojorskich mutantów i inteligentnych szczurów – i wiele wiele więcej!