Kroko-loko

Kod EAN: 3760052142451
Minimalny wiek: 6 lat
Liczba graczy: 2 - 5
Czas gry: 15 - 15 min.
  Sugerowana cena detaliczna: 44.95 zł.

Oceń grę:

Doszło do włamania. Trzydzieści dwa krokodyle znalazły się na liście podejrzanych. Przy pomocy wskazówek dawanych przez centralny komputer policyjny odkryj, kto dopuścił się przestępstwa!   Karty hipopotamów i krokodyli zostają rozłożone w kwadracie 6×6, a każdy krokodyl (lub pani krokodylowa) i hipopotam wskazuje któregoś ze swoich sąsiadów. Gracze otrzymują pary kart determinujące jedną cechę sprawcy włamania: płeć, kolor, rozmiar itp. Na dany sygnał wszyscy gracze odkrywają jedną ze swoich wylosowanych kart.   Należy jak najszybciej sprawdzić, jak wygląda zdefiniowany w ten sposób krokodyl (np. jest gruby, niebieski, ma okulary i jest płci żeńskiej) i znaleźć go wśród wszystkich kart. Następnie trzeba prześledzić na rozłożonych kartach kogo wskazują kolejne krokodyle i hipopotamy aż znajdziemy: takiego, który wskazuje poza planszę; pokazującego na tego, kto wskazywał jego lub tego, który został wskazany ponownie (pętla); pierwotnego podejrzanego (gdy zostaje wskazany hipopotam lub karta, która już wypadła z gry).   Gracz, który jako pierwszy zdobędzie 3 karty, wygrywa!   UWAGA! Gra wymaga spostrzegawczości, szybkiego śledzenia planszy i refleksu! 😉