Kapitan Nauka – Memory na 3 Sposoby – Świat Baśni

Kod EAN: 9788377886144
Minimalny wiek: 2 lat
Liczba graczy: 2 -
Czas gry: 20 - 20 min.
  Sugerowana cena detaliczna: 29.95 zł.

Oceń grę:

Jaki tatuaż ma jednooki pirat? Czym walczy dzielny rycerz? Jakie zwierzątko towarzyszy małej czarownicy? Kapitan Nauka – Memory na 3 Sposoby – Świat Baśni to wciągająca gra przeznaczona dla dzieci już od drugiego roku życia. Trzy warianty gry zostały pomyślane w taki sposób, by do wspólnej zabawy z bohaterami ze świata baśni można było zaprosić dzieci w różnym wieku i o różnym temperamencie.   Na czym to polega?   Najprostszy wariant – Pamięć, idealny dla dwulatków, to klasyczne memory. U dzieci od czwartego roku życia sprawdzi się wariant ćwiczący spostrzegawczość, w którym gracze muszą nie tylko odnaleźć pary, ale także wskazać jedną, dwie lub trzy różnice między obrazkami. Sześciolatki mogą zagrać w najtrudniejszy z wariantów, rozwijający nie tylko pamięć i spostrzegawczość, ale także refleks. W tej wersji gry wszyscy uczestnicy angażują się w wyszukiwanie różnic między obrazkami z pary – liczy się więc bystre oko i szybkość!   Trwałe, sztywne karty o wymiarach 11 x 11 cm zostały wykonane z troską o bezpieczeństwo dzieci i nadają się już dla dwulatków.   Zabawę z kartami uatrakcyjnią piękne ilustracje wróżek, elfów, smoków, rycerzy i innych postaci. Fantastyczne postacie narysowane przez Martę Szudygę, zachwycą graczy w każdym wieku.   Zagraj w wyjątkowe memory i sprawdź, czy znajdziesz wszystkie różnice!