Adrenalina

Kod EAN: 5902650610545
Minimalny wiek: 12 lat
Liczba graczy: 3 - 5
Czas gry: 60 - 60 min.
  Sugerowana cena detaliczna: 179.95 zł.

Oceń grę:

Adrenalina to planszowy odpowiednik komputerowych strzelanin, w którym trup ściele się gęsto, a martwi zawodnicy błyskawicznie wracają do gry, by mścić się na swoich oprawcach!   W Adrenalinie każdy gracz wciela się w jedną z pięciu postaci:   Wioletka – z zawodu instruktorka strzelania o zawsze nienagannych paznokciach. Jej ulubioną przekąską są frytki i salsa, a bronią – jak sama mówi „Wszystko, co robi wielkie BUUM!” :D-STRUCT-0R – miłosnik napoju SW-30, tenisa, gry w kręgle i origami z blachy. Nigdy nie odmawia partyjki w „Robo Rally”. Wolny czas spędza na zabawie ze swym domowym pupilem – wiertarką bezprzewodową. Jaszczur – zawodnik pochodzący z Pruszkowa o gburowatym usposobieniu. Kręcą go świerszcze, płaskie kamienie i jasne oświetlenie. Zdecydowanie nie jest fanem balsamów do suchej skóry. Banshee – jej pochodzenie jest wielką niewiadomą. Jak głoszą plotki, ma 900 sióstr w tym samym wieku, uwielbia karaoke i spacery brzegiem oceanu. Dożer – w przeszłości parał się tajnymi operacjami militarnymi. Specjalista od krzywdzenia innych. Jego zainteresowania kręcą się wokół wandalizmu, żucia gumy i kopania tyłków.   i ma za zadanie zebrać jak najwięcej punktów. Punkty otrzymujemy za pierwsze trafienie nieuszkodzonego przeciwnika, za zadanie największej ilości obrażeń oraz za najwięcej strzałów kończących żywota.   Podczas swojej tury każdy z graczy ma dodyspozycji dwie akcje. Można dowolnie je łączyć, można też wykonać dwa razy tę samą:   ruch – przesuwamy postać o maksymalnie trzy pola w jednym z czterech kierunków, podniesienie przedmiotu – (wykonywane w połączeniu z ruchem) umożliwia powiększenie arsenału (możemy nosić przy sobie 3 różne giwery), uzupełnienie amunicji, albo dobranie karty umiejętności, atak – wręcz, bądź na dystans – deklarujemy, którą z posiadanych broni będziemy atakować, wyznaczamy cel (można strzelać zza rogu, nie wystawiając się pod lufę oponenta) i kładziemy żetony obrażeń w naszym kolorze na torze uszkodzeń atakowanego – żadnych rzutów kostką! Wraz z otrzymywaniem obrażeń wzrasta współczynnik adrenaliny – ranny gracz staje się szybszy i może wykonywać więcej akcji niż zdrowa jednostka.   Jeśli naszym atakiem wykończyliśmy przeciwnika – żetony obrażeń zapełniły całkowicie jego tor uszkodzeń – kładziemy na nim czaszkę – zabicie go po raz kolejny przyniesie mniej punktów (po śmierci gracze wracają do gry całkowicie wyleczeni – zupełnie jak w komputerowych strzelankach).   Na końcu tury możemy przeładować magazynki posiadaną amunicją. Następnie kolejny gracz zaczyna łowy.   Gra kończy się w momencie osiągnięcia odgórnie ustalonego limitu „fragów” – po ukatrupieniu się wzajemnie konkretną ilość razy. Podliczamy punkty zebrane za krzywdzenie wrogów i wyłaniamy zwycięzcę!   Adrenalina to soczysta, dynamiczna gra taktyczna gdzie trwa nieustanna walka na śmierć i życie, a interakcja między graczami z tury na turę staje się coraz bardziej zaciekła. Mnogość i zróżnicowanie uzbrojenia oraz dwustronna plansza zapewniają wiele godzin ekscytującej zabawy!   Uwaga! Do każdego egzemplarza gry dodajemy darmową kartę promocyjną – Piła Łańcuchowa – aż do wyczerpania zapasu!   Wideorecenzja na kanale Regały Marcińskie